کیش و تور کیش

سایتی برای تور کیش و آشنای با کیش است.

کیش و تور کیش

سایتی برای تور کیش و آشنای با کیش است.

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتل قائم کیش

تور کیش

هتل قائم کیش

تور لحظه آخری کیش

کیش  نتس مرجع تور کیش اطلاعاتی راجب هتل قائم کیش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش را برای شما فراهم آورده است.هتل قائم کیش، در مرکز جزیره  کیش واقع شده است و هتل قائم کیش دارای 2 ساختمان قدیمی و نوساز شیک می باشد. هتل قائم کیش، دارای 80 اتاق و در مجموع 240 تخت می باشد. از نظر رستوران و غذا، میهمانان هر دو هتل کیش ، از یک مکان و غذا استفاده می کنند و این هتل، از نظر موقعیت مکانی برای دسترسی به دریا و مجتمع های تجاری بسیار عالی  در تور کیش  و  تور ارزان کیش است.

kish tour in hotel Ghaem kish

هتل قائم کیش
هتل قائم کیش

kish touhotel Ghaem kish

نکــته از کیش نتس در مورد هتل قائم کیش:
از آنجا که این هتل نزدیک مراکز خرید و روبروی بازار زیتون قرار دارد، مورد توجه دوستداران خرید قرار خواهد گرفت. ضمنا دسترسی به ساحل و دریا هم به آسانی در تور کیش  و  تور ارزان کیش مقدور است.

هتل قائم در تور کیش  و  تور ارزان کیش

تعداد اتاق هتل قائم کیش در تور کیش  و  تور ارزان کیش : 80تعداد تخت : 240

هتل های کیش

قیمت هاى هتل کیش :
نوع اتاق / قیمت کیش
دو تخته / کیش
سه تخته / کیش
چهار تخته / ریال کیش  هتل قائم کیش
سرویس اضافه /  کیش هتل قائم کیش

شماره تلفن  تور لحظه آخری کیش: 07644424410.13
شماره نمابر تور لحظه آخری کیش : 07644424414

آدرس هتل تور لحظه آخری کیش : روبروى بازار زیتون

kish tour in hotel Ghaem kish

هتل قائم کیش هتلی تمییز و بسیار مناسب خانواده ها می باشد . امکانات هتل : آسانسور , تاکسی سرویس هتل , استقبال فرودگاهی , موزیک و سرگرمی در لابی هتل , دمپایی داخل اتاق , سرویس بهداشتی , سیستم تصویری ماهواره ای , صندوق امانات , کافی نت , کافی شاپ , رستوران هتل که با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد. هتل قائم کیش به ساحل و مراکز خرید بسیار نزدیک می باشد.

رچسب زده شده با :

  • arash amini
  • ۰
  • ۰

تور کیش

ساحل مرجان جزیره کیش

ساحل مرجان جزیره کیش
kish tour and Marjani beach of kish

ُسایت کیش نتس مرجع تور کیش اطلاعاتی را راجب ساحل مرجان کیش برای شما عزیزان فراهم آورده است.تور کیش را با ما در ساحل مرجان جزیزه کیش تجربه کنید. خاک جزیره کیش ساختی مرجانی دارد و با رنگ نقره فامش در زیرنور  آفتاب  کیش از درخشندگی خیره کننده ای دارد . در تور کیش  و  تور ارزان کیش این ویژگی را بسیاری از سواحل دنیا که از ماسه خاکستری پوشیده شده اند ندارند.

آب دریا در سواحل جزیره کیش شفاف و زیبا  است و تا فاصله ای دور می توان کف دریا ساحل مرجان جزیزه کیش را به راحتی تماشا کرد.کارشناسان محیط زیست این خاصیت را به وجود مرجان ها دراطرافساحل مرجان جزیزه کیشنسبت می دهند و معتقدند که مرجان ها به صورت طبیعی موجب تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل جزیره  در تور کیش  و  تور ارزان کیش هستند.

اگر خواهان فضایی زیبا و در عین حال دور از سر و صدا هستید، پارک ساحلی مرجان کیش را از دست ندهید. این پارک فضایی طراحی شده و دلنشین دارد. این پارک در شرق جزیره زیبای کیش واقع شده و یکی از زیباترین سواحل جزیره محسوب می شود. این پارک نزدیک به بازار مرجان بوده و در عین حال فضایی آرامش بخش دارد.Marjan beach Kish and kish tour
محوطه سازی این پارک، زیبا و مناسب است. امکانی برای تفریح کردن و گذراندن لحظاتی آرام در ساحل زیبای کیش است که توصیه می کنیم در طی اقامت تان در کیش، از آن دیدن فرمایید و از مناظر زیبای طبیعت لذت ببرید.Marjan beach Kish and kish tour
شما می توانید از اسکله ی کوچکی که در ساحل مرجان قرار دارد، دریای شفاف و ماهی های بی نظیر را تماشا کنید و عکس های به یادماندنی بگیرید. دوچرخه سواری و تفریحات دریایی هم فراموش نشود.

نکتــه کیش :
نکته طلایی برای سحر خیزها و عاشقان طبیعت، طلوع آفتاب از این قسمت جزیره و در این پارک، دیدنی و بی نظیر است. تماشای طلوع آفتاب بر پهنه ی دریای زیبای خلیج فارس را حتما تجربه کنید.
به دلیل صخره ای بودن در ساحل این پارک، امکان شنا کردن وجود ندارد. لطفا احتیاط کنید، وجود مرجان ها موجب جراحات در بدن می شود.

امکانات کیش :
وسائل بازی کودکان، سرویس بهداشتی، باربیکیو و آلاچیق، تفریحات دریایی، پیست دوچرخه سواری، رستوران و بوفه

منبع :ساحل مرجان جزیزه کیش

برچسب زده شده با :

  • arash amini
  • ۰
  • ۰

کیش از تبریز

تور کیش

تور کیش از تبریز

kish tour from Tabriz

kish tour from Tabriz with kishnets ir 300x200 تور کیش از تبریز با کیش نتس

تور کیش از تبریز

پس از پی گیری های فراوان گروه کیش نتس امکان ارائه تور کیش برای عزیزان تبریز و استان آذربایجان شرقی و تور کیش از تبریز فراهم آماد.  کیش نتس افتخار این را دارد که بهترین تور کیش از تبریز با قیمت مناسب را برای اهالی تبریز  تور کیش از تبریز فرآهم آورد تا این عزیزان هم بتواند از تور کیش لذت بره و اوقات خوشی را با دوستان و خانواده سپری کنند.تور کیش ارائه شده داری امکانات مناسب و هتل های مختلفی است.برای آگهی از جزئیات کافیست شماره خود را در فورمی که در صحفه ابتدایی ظاهر تور کیش از تبریز می شود یا در قسمت بالایی سایت در فرم عضویت در تور کیش وارد کنید تا بهترین تور کیش با قیمت مناسب برای    کیش شما ارسال شود.

kish tour from Tabriz

جزیره کیش یکی از مناطق توریستی خلیج فارس و استان هرمزگان در تور کیش  و  تور ارزان کیش   تور کیش از تبریز می باشد که سالانه صدها هزار نفر برای گذراندن تعطیلات خود به این جزیره زیبا سفر می کنند. این جزیره با داشتن دریای پاک و زلال، سواحل شنی دیدنی، شبهای زیبا، مراکز خرید عالی و اماکن تفریحی زیادی همچون شهر تاریخی حریره، کشتی یونانی، ساحل تفریحی، باشگاه ورزشهای دریایی، پارک دلفینها، قایق کف شیشه ای، آکواریوم، شهر زیرزمینی و تور کیش از تبریز … اقامت مسافران را فراموش نشدنی و خاطره انگیز در تور کیش  و  تور ارزان کیش می کند.

منبع: تور کیش از تبریز

رچسب زده شده با :

  • arash amini
  • ۰
  • ۰

تور کیش

جشنواره تابستانی کیش

جشنواره تابستانی کیش
تور کیش و فیتیله در جنگ شبانه کیش

سایت کیش نتس قوی ترین سایت در زمینه تور کیش گزارش میدهد:گروه فیتیله میهمان جنگ شبانه کیش

در تور کیش و جنگ شبانه تالارشهرکیش امشب میزبان گروه فیتیله است. kish tour and Fitile in kish cermony in night

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل    کیش سازمان منطقه آزاد کیش ، گروه فیتیله در تور کیش  و  تور ارزان کیش که از گروههای مطرح درزمینه اجرای برنامه های کودک دررسانه ملی است امشب دوشنبه 20 مرداد میهمان جنگ شبانه هفدهمین جشنواره تابستانی کیش است.

علاقمندان تور کیش  و کیش نتس می توانند از ساعت 22 وسی دقیقه با حضور درتالارشهرکیش در تور کیش  و  تور ارزان کیش بیننده برنامه های شاد، مفرح ومتنوع هنرمندان کشورمان درجنگ های شبانه جزیره باشند.

همچنین هرشب درجنگ شبانه جشنواره تابستانی کیشدر تور کیش  و  تور ارزان کیش   5جایزه نقدی و20 کارت قرعه کشی    کیش خودروبه شرکت کنندگان اهدا می شود

درهفدهمین جشنواره تابستانی   کیش روزانه 1717 جایزه قرعه کشی وبه گردشگران اهدا وهر پنجشنبه نیزیک دستگاه خودرو رنو داستربه قید قرعه به یکی از گردشگران یا ساکنان خوش شانس جزیره کیش تقدیم می شود.

برچسب زده شده با :

  • ۰
  • ۰

تور کیش شهریور ۹۳

تور کیش

تور کیش شهریور ۹۳

تور کیش شهریور 93+تور کیش شهریور ۹۳
تور کیش شهریور 93+تور کیش شهریور ۹۳

kish tour shahrivar 93

سایت کیش نتس مرجع تور کیش،تور کیش شهریور 93 را ارائه می کند.گروه ما در راستای ارائه تور کیش به ارائه تور کیش شهریور ۹۳   را برای شما مسافران کیش فراهم آورده و امیدواریم از تور  کیش خود در َشهریور ماه ۹۳ لذت ببرید.هدف کیش نتس فراهم آوردن تور کیش با کیفیت و ارزان برای تمام ایرانیان عزیز است تا از تور کیش شهریور ۹۳ بتوانند استفاده کرده واوقات خوشی را خانواده محترم در تور کیش شهریور 93 سپری کنند. تور کیش شهریور ۹۳ تخصص ماست.  در تور کیش  و  تور ارزان کیش ویژه شهریور ما شرکت کنید.  در تور کیش  و  تور ارزان کیش  می توانید از بهترین خدمات ما استفاده کنید.

 تور کیش  و  تور ارزان کیش تخصص  تور کیش شهریور ۹۳  ماست.

قیمت تور کیش شهریور ۹۳,تور عادی داخلی, تور کیش شهریور ۹۳,,تور کیش تابستان ۹۳, ارزانترین تور کیش تابستان ۹۳, تور کیش ۹۳, رزرو تور کیش ویژه تابستان ۹۳, نرخ تور کیش ۹۳, تور لحظه آخری کیش ویژه تابستان ۹۳, تور ۲ شب و ۳ روز  کیش در تابستان ۹۳, نرخ ویژه تور کیش تیر

X قیمت تور کیش ۹۳۹۳ کیش

 تور کیش شهریور ۹۳

برچسب زده شده با :

تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور ترکیه | تور استانبول | تور دبی | تور دوبی | تور مالزی | تور مشهد | تور تایلند | تور پاتایا | تور قشم | تور ارمنستان | تور هند | تور یک روزه | تور لحظه آخری | تور لحظه آخر | تور هند

  • arash amini
  • ۰
  • ۰

نخلستان های کیش

تور کیش

نخلستان های کیش

بدون شک یکی از جاذبه های تور کیش دیدن از نخلستان های زیبای جزیره کیش است.سایت کیش نتس مرجع تور کیش اسن اطلاعات را برای شما مسافران عزیز تور کیش فراهم آورده است.کیش نتس:

به گزارش  کیش نتس مرجع تور تور کیش: بنابر روایت جهانگردان و گردشگران در قرن های گذشته پرورش نخل یکی از متداول ترین شغلهایی بوده که در کیش رواج داشته که وجود نخلستان های  کیش متعدد در جزیره ی کیش گواه بر این موضوع می باشد.kish tour and groves of kish
اما امروزه تنها نخلستان به جای مانده  از قرنهای گذشته باغ بهشت است که در در غرب محله سفین واقع شده و از جمله زیباترین نخلستان های کیش است که به ویژه در هنگام غروب آفتاب چشم اندازی زیبا و تماشایی در تور کیش  و  تور ارزان کیش دارد. تور کیشkish tour and groves of kish

نخلستان های کیش
نخلستان های کیش

در تور کیش  و  تور ارزان کیش با کیش نتس در نخلستان های کیش سفر خوشی داشته باشید.

خوشبختانه در تور کیش  و  تور ارزان کیش در دهه ی اخیر سازمان توسعه ی فضای سبز جزیره کیش اهمیت ویژه ای برای نخلستانها قائل شده و سامان دهی این نخلستان ها پرداخته است از جمله ی این نخلستان ها می توان به نخلستان طلوع با طول ۱۵ کیلومتر در شرق جزیره اشاره کرد که نهال های آن در سال ۱۳۷۳ غرص شده اند.

نخلستان های کیش

برچسب زده شده با :

  • arash amini
  • ۰
  • ۰

تور کیش

قیمت ورزش و تفریحات آبی کیش kish tour and price of sports and  Water Kish Recreationntertaintmnt

قیمت تفریحات آبی کیش
قیمت تفریحات آبی کیش

در تور کیش بسیاری از ما به دنبال قیمت تفریحات آبی هستیم که در کیش وجود دارد.در این جا ما قیمت برخی از این تفریحات و ورزش های کیش  در قیمت تفریحات آبی کیش را برای شما مسافران تور کیش فراهم آورده ایم که بتوانید براورد دقیق از هزینه تور کیش و لذت از تفریحات آبی کیش داشته باشد. کیش مرجع اطلاع رسانی و تور کیش است.ما را به خاطر بسپارید.لطفا برای لیست قیمت های به روز شده و اطلاعات در مورد تور کیش در قسمت نظرات قیمت های به روز شده تا یک روز قبل را دریافت کنید و شماره خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم(شماره شما در سایت نشان داده نخواهد شد).لذت تور کیش با کیش نتس

قیمت تفریحات آبی کیش


محل استفاده هزینه به تومان

تفریحات و ورزشهای آبی

ردیف
کلوپهای دریایی کیش 70/000 قیمت غواصی تفریحی کیش 1
کلوپهای دریایی کیش یک ربع
40/000
قیمت جت اسکی کیش 2
کلوپهای دریایی کیش بیست دقیقه
40/000
قیمت شاتل و بانانا یک نفره کیش 3
کلوپهای دریایی بیست دقیقه
نفری 30/000
قیمت شاتل و بانانا 2 الی 4 نفر کیش 4
کلوپهای دریایی بیست دقیقه
نفری 25/000
قیمت شاتل و بانانا 5 الی 7 نفر 5
کلوپهای دریایی ده دقیقه
70/000
قیمت چتر پاراسل کیش 6
کلوپهای دریایی کیش نیم ساعت
60/000
قیمت اسکی رو آب با قایق کیش 7
کلوپهای دریایی یک ساعت
60/000
قیمت اسکی رو آب با کابل برقی
کیبل اسکی
8
کلوپهای دریایی سه ساعت برای 1 تا 3 نفر
120/000
قیمت ماهیگیری ثابت با شناور و تجهیزات ماهیگیری 9
کلوپهای دریایی سه ساعت برای 1تا 5 نفر
300/000
قیمت ماهیگیری ترولینگ با شناور و تجهیزات ماهیگیری 10
کلوپهای دریایی نیم ساعت
50/000
قیمت گشت با قایق تندرو معمولی کیش 11
کلوپهای دریایی کیش نیم ساعت
70/000
قیمت گشت با قایق تندرو دو موتور 12
کلوپهای دریایی کیش بیست دقیقه
10/000
قیمت انواع قایقهای پدالی و پارویی 13
کلوپهای دریایی کیش نیم ساعت
25/000
قیمت انواع قایقهای بادبانی کیش 14
اسکله تفریحی بیست دقیقه
5/000
قیمت گشت با قایق کف شیشه ای کیش 15
پارک دلفینها 65/000 قیمت پارک دلفینها و باغ پرندگان
از ساعت 15 تا 22
16
هتل ها
مراکز تفریحی
ساعتی
5/000
قیمت دو چرخه سواری 17
مراکز تفریحی کیش ساعتی
20/000
قیمت اسکوتر برقی 18
پیست باگی کیش 12/000 قیمت باگی 19
پیست کارتینگ کیش ده دقیقه
35/000
قیمت کارتینگ 20
اسکله تفریحی کیش بیست دقیقه
نفری 10/000
قیمت بیگ بال 21
باشگاه پینت بال کیش 20/000 قیمت پینت بال 22
مراکز گردشگری کیش 5/000 قیمت گشت دور جزیره 23
قلعه وحشت کیش 15/000 قیمت قلعه وحشت 24
سینما 4 بعدی 10/000 قیمت سینما 4 بعدی 25
پلاژ آقایان
پلاژ بانوان
5/000 قیمت پلاژ 26
کشتی یونانی
اسکله تفریحی
یک ساعت
50/000
قیمت اسب سواری
با سرویس رفت و برگشت
27
اسکله تفریحی از 45/000 کشتی های تفریحی
از ساعت 23 الی 1 بامداد
با سرویس رفت و برگشت
28
اسکله تفریحی کیش 25/000 کشتی های تفریحی آکواریوم
از ساعت 10 صبح الی 17
هر سانس یک ساعت
29
هتل ها 20/000 جنگهای شادی در تور کیش  و  تور ارزان کیش
به مدت 2 الی 3 ساعت
30
سافاری در تور کیش  و  تور ارزان کیش

باید این را بدانیم که کیش فقط مرکز خرید نیست.یکی از کارهایی که باید در  در تور کیش  و  تور ارزان کیش مسافرت ها انجام داد، علاوه بر خرید و دیدار از جاذبه ها و ابنیه ی تاریخی این است که سری هم به مراکز تفریحی و شهر بازی ها و … زد تا بتوان برخی تفریحات منحصر به فرد شهر ها و کشورها را تجربه کرد.

منبع:قیمت تفریحات آبی کیش در کیش نتس

برچسب زده شده با :

  • arash amini
  • ۰
  • ۰

پارس سافاری کیش

تور کیش

پارس سافاری کیش

سافاری کیش
سافاری کیش

سایت کیش نتس مرجع تور کیش اطلاعاتی مفید در مورد مجموعه پارس سافاری کیش برای شما در تور  کیش ارائه می کند.

مجموعه پارس سافاری کیش اولین برگزارکننده تورهای سافاری صحرا در ایران در تور کیش  و  تور ارزان کیش می باشد و به همت مهندسین و متخصصین ایرانی و با هدف توسعه گردشگری و ایجاد محیط مفرح و سالم برای تمام رده های سنی به خصوص جوانان و گردشگران جزیره زیبای کیش طراحی و ساخته شده است.

یکی از معروفترین انواع تور سافاری  کیش ، تور صحرا است که موقعیت پارس سافاری کیش و  مسیر حرکت  آن  نقاط بیابانی و صحرائی است . انواع وسیله نقلیه مورد در تور کیش  و  تور ارزان کیش استفاده در این تورها شامل خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور نظیر لندرور ، تویوتا لندکروز و... حتی شتر می باشد.
شرایط اقلیمی مورد نیاز یک تور صحرا طبیعت گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی است. جزیره کیش با توجه به شرایط آب و هوایی کیش  و موقعیت
مناسب برای پذیرش گردشگران استعداد بالقوه ای برای این نوع تور را دارا می باشد و شرکت پارس سافاری کیش با برنامه ریزی و سرمایه گزاری به جا افتخار بالفعل نمودن این استعداد را دارد.
پارس سافاری کیش   دارای چند پیست آسفالت استاندارد است که امکان تجربه اتومبیلرانی و موتور سواری در رشته های متنوع  برای سنین مختلف در شرایط امن را فراهم می کند.
همچنین بخش آموزش پارس سافاری کیش با بهره گیری از مدرسان حرفه ای در رشته های مختلف اتومبیلرانی دوره های آموزشی در سطوح مقدماتی و پیشرفته را برگزار خواهد نمود.
امکانات تفریحی  در تور کیش  و  تور ارزان کیش این مجوعه عبارتند از: رستوران سرپوشیده، رستوران روباز و کافی شاپ و نیز غرفه های نمایشگاهی که صنایع دستی مناطق مختلف ایران را معرفی و ارائه خواهند کرد.
لازم بذکر است که سافاری(Safari) در لغت به معنای سیاحت کردن  و سیاحت اکتشافی در آفریقا است و به برنامه تور گردشی اطلاق می گردد که طی آن شرکت کنندگان در تور توسط انواع خودروها و یا چهار پایان و با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی کیش و جذاب بازدید کرده و از آن لذت می برند .

برچسب زده شده با :

  • arash amini
تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش | تور کیش |